1 Kasım 2012 Perşembe

Cadı'nın Kozmetik Kazanı: Hediye Çekilişi Etkinliğim

Hediye Çekilişi Etkinliğim

Dün blogger arkadaşların hediye yarışmalarına katılıp, onları post etmiştim size.
Baktım bende 100'e yaklaşıyorum, bende hediyeleşme etkinlğimi yapayım dedim.
Çok kişiye hediye vermeyi istiyorum ama onu yeni yılda yapacağım çekilişe saklıyorum :)
Bu nedenle koca paketi 2 şanslı kişiye vereceğim.
Paket dolu dolu =)
Kargo kazanan arkadaşlarıma aittir. (Yurtiçi ile gönderi yapmayı planlıyorum.)
Bulunduğum yerde malesef sadece Ptt var. Oda bu tür şeyleri yollamıyor, her seferinde adam paketimi açıp bu olmaz diyor, normal mi?
O nedenle kızkardeşimin yanına gittiğimde ürünleri kazanana yollayacağım o da aralığın ilk haftası olduğu için yarışma 5 Aralık 2012 00.00'da bitecek ve kazananı 6 Aralık günü duyuracağım.
İçerisine bolca atacağım süpriz testerlar vs'ler olabilir :P
Cadı'nın Kozmetik Kazanı: Hediye Çekilişi Etkinliğim: Dün blogger arkadaşların hediye yarışmalarına katılıp, onları post etmiştim size. Baktım bende 100'e yaklaşıyorum, bende hediyeleşme etkinl...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder