1 Kasım 2012 Perşembe

× Nasli ★ | Makeup♦Beauty Blog | ×: Betty Boop Yastık Hediye Ediyorum *.*

http://www.naslii.com/2012/11/betty-boop-yastk-hediye-ediyorum.html× Nasli ★ | Makeup♦Beauty Blog | ×: Betty Boop Yastık Hediye Ediyorum *.*: Ay ÇOK Şirin yastığımı ve kısa bilgileri buradaki yazımda belirtmiştim. Şimdi bu yastıklardan size de hediye etme zamanı!!! Hazır yeni  yıl gelirken bol bol hediye vermeyi planlıyorum . İlk hediyem/iz ;  herkesin sevdiğini düşündüğümüz BETTY BOOP'lu bir yastık :) 1 izleyicime bu yastıktan gidecek....

www.aycoksirin.com ' u takibe alalım , facebook.com/aycoksirin 'i beğenelim.
Şansını arttırmak isteyenlere ise ; 
* twitter'da @NsL26 Betty Boop'lu #aycoksirin yastiklari hediye ediyor ! ( cekilis linkini unutmayın) seklinde paylaşım +1 
* Facebook paylaşımı +1 , Blogda fotoğraflı paylaşım +2 hak.
Toplamda 1 zorunlu şart ve +4 hak ile Betty Boop yastığınız olabilir !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder